با حضور معاون امور عمراني استاندار يزد افتتاح شد؛فاز اول نخستين مجتمع خدماتي و رفاهي بين راهي استان يزد


نخستين مجتمع خدماتي و رفاهي بين راهي استان يزد با حضور معاون امور عمراني استاندار، رئيس سازمان حمل و نقل و پايانه ها، فرماندار اردكان و جمعي از مسئولين و مديران شهرستان اردكان در 40 كيلومتري جاده اردكان-چوپانان افتتاح شد.
"سيد محمد ميرسعيدي" گفت: محور اردكان-چوپانان مسير مركز به شمال كشور را 300 كيلومتر كاهش مي دهد و مجتمع خدمات بين راهي فاتح با الگوي جديد سازمان راهسازي و حمل و نقل جاده اي در اين محور قرار گرفته است.
معاون امور عمراني استاندار افزود: اين مجتمع توسط بخش خصوصي سرمايه گذاري شده و با مساعدت ها و تسهيلاتي از قبيل400ميليون تومان از محل بنگاههاي زود بازده كه 360 ميليون تومان آن وصول گرديده، 82 ميليون تومان جهت احداث رمپ ورود و خروج از سوي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي و 75 ميليون تومان از طرف سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كه تا كنون بيش از يك ميلياردو دويست ميليون تومان جذب سرمايه را در فاز اول به خود اختصاص داده است.
وي تصريح كرد: اين اقدام زمينه اي براي جذب سرمايه گذاران در اين بخش را فراهم ساخته تا در نهايت رانندگان با استراحت، تامين جان و سلامت خويش سفر كنند.
ميرسعيدي ضمن تشكر از مدير اجرايي و سرمايه گذار مجتمع خدماتي و تفريحي غزال سياه كوه(فاتح) از همكاري دستگاه هاي اجرايي استان براي تامين امكانات و نيازهاي لازم براي به مقصد رساندن و تكميل اين مجتمع در فاز بعد خبر داد.
گفتني است اين مجتمع با مساحت 15000 متر مربع در 40 كيلو متري جاده اردكان-چوپانان شامل رستوران، مسجد، جايگاه سوخت پمپ بنزين و نفت گاز، تعميرگاه، آپاراتي، تعويض روغن و واحدهاي تجاري مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا